نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

ســـــــــــــــــــــــــــــفرنوروزی الینا قشنگم

1393/1/10 10:38
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها دلیل شادی من امسال برای عید رفتیم ساری از قبل سال تحویل انشالا امسال همیشه به مسافرت باشیمنیشخندخلاصه سفر خوبی بود چون همسفرای خوبی هم داشتیم  اقاسهیل ومامان بابای گلش ومامان جونی خدارو شکر دو تا عکس پایین دوتااز میدانهای قشنگ ساری هست که من خیلی خوشم امد وعکس گرفتم

الینا ایل بیگی

الینا ایل بیگی

اینم چند تا عکس از جایی که بودیم خدارو شکر خوب بود وخوش گذشت دست بابا یی درد نکنه

الیناایل بیگی

اینم همسفرکوچولوی ما اقاسهیل گل

الینا ایل بیگی

نفس مامان که عاشق دریا و ساحل هستی دو بار رفتیم ساحل یه بار که شب بود واز بس هوا سرد بود نمیشد از ماشین پیاده بشیم یه بارم ظهر رفتیم که بهتر بود شما تونستی با اقا سهیل بازی کنید ولی بازم سرد بود

الینا ایل بیگی

الیناایل بیگی

هرچقدرسعی میکنم با کلمات بازی کنم تا بتونم یه جمله بگم که میزان علاقمو بهت نشون بدم بازم نمیشه گلم از بس کلمات در برابرتو حقیرن

الینا ایل بیگی

الیناایل بیگی

الینا ایل بیگی

عزیزتراز جونم از شمال که برگشتیم یه سر رفتیم تهران عید دیدنی خاله جون لعیا که به شماخوش گذشت اخه نی نی های خاله رو دیدی کیف کردی مامانو بابا فدات بشن

الیناایل بیگی

الیناایل بیگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 93 10:02
سلام عزیزم همیشه خوش باشی و سلامت
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 93 10:02
عزیزم رمز
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 11:52
سلام عزیزدلم.رمز میدهی آیا............
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 12:47
ایشالا همیشه خوش باشید عزیزانم الینای نازمو حسابی ببوس ک دلتنگش شدم عجیب
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون شما هم همینطور عزیزدلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 93 12:49
وای همیشه به سفر و شادی خدا را شکر که بهتون خوش گذشته ایشالاه همیشه سلامت باشید عکسهای نازی گرفتی تو عکسها منظر یه مامان مهربونم بودم نبود همیشه به گردش عزیزم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
قربونت برم دوست جونی شمالطف دارین
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 فروردین 93 12:50
خصوصی عزیزم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
رفتم گلم منتظرم دوست جونی
مامان محیاآرام جانم
7 فروردین 93 13:07
خواهر پست گذاشتم بیا ببین
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
چشم به روی چشم خودمم منتظر بودم
مامان محیاآرام جانم
8 فروردین 93 0:30
سلام دوست جونی خوبی؟دلم از چند لحظه پیش تا الان دوباره برات تنگ شد
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ماهم همینطور خواهر خوبم
مامان محیاآرام جانم
8 فروردین 93 0:31
خیلی دوست دارم ببینمت.دعا کن قسمت باشه وببینمت
مامان محیاآرام جانم
8 فروردین 93 11:15
بهار من تویی حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز اگر پایان پاییز است، آغاز زمستان است، یا هر چـیز
مامان محیاآرام جانم
8 فروردین 93 11:16
سفر به فضا سفینه نمی خواهد تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !
مامان محیاآرام جانم
8 فروردین 93 11:17
اینجــا هیـچ قـرصــی آرام بـخــش نیـستــــــــ مگــر قـرص روی مـاهتـــــــــ..
مامان بنيتا
9 فروردین 93 9:14
سلام گلم،سال نو مبارك،الينا جون بسيار زيباست ،وبتون هم زيباست ،اگه دوست داشتى به وب ما هم سربزن،وبنيتارو جز دوستاتون لينك كنيد،لطفا رمزتون رو برام بذاريد تا همه مطالبتون رو بخونم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شماهم مبارک ممنون گلم من شمارو لینک کردم چشم رمزم میدم
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 18:45
سلام سال نوتون مبارك ..... هميشه به سفر و شادي .... منم رمز لطفا
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سال نوشماهم مبارک فدات شم الان میفرستم
مامان شازده پاشا
10 فروردین 93 11:58
سلام.سال نوتون مبارک همیشه به سفر.انشالاکهسال پرسفری داشته باشین.دخترکوچولوی نازی دارین خداحفظش کنه اگه دوست داشتین به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک دوست خوبم ممنون که به ماسر زدین منم میام پیشتون حتما
مامان هانا
12 فروردین 93 0:38
سال نو مبارک
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
خــــــــــــــــــــــــیلی ممنون همچنین برای شما
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
16 فروردین 93 14:26
سلام سال نو مبارک الینا خیلی خوشگله از طرف من ببوسش
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خوشحال شدم به ماسر زدین اگه دوست داشتین ادرس وبتون رو برام بذارین منم بیام پیشتون