نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

روز شمارتولد عشقم

1393/1/10 10:40
268 بازدید
اشتراک گذاری

گل همیشه بهارم الینا جونی هشت روزبیشتر تاسومین سالگرد تولدت باقی نموندههوراهوراهورا منم هیچ کاری هنوز نکردم امشب با بابایی رفتیم سفارش تقویم شمارو بدیم اما همه تعطیل بودن فقط عکساتو تونستیم سفارش بدیم نگراننگراننگرانبابایی هم خسته طفلک امد خونه بی هوش شدخوابخوابخواببمیرم براش راستی یه مقدار وسایل برای تزئینات گرفتم ببینم باید چکار کنم باهاشون و برای دوستای شما هم که میان تولد کادو گرفتم فعلا همین البته هنوز وقت دارم گلم بغلبغلخلاصه خیلی  دوست دارمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان یاسمن و محمد پارسا
18 بهمن 92 7:57
سلام عزیزم تولدت مبارک پیشاپیش مامان جون رمز
پرنیان قصه ی زندگی من و بابایی (پریسا)
18 بهمن 92 11:48
مامانی به منم رمز میدیعزیزم لینکتون کردم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
بله عزیزم اماادرس وبتونو میدی نیامده هر چی سرج کردم نبود
مامان محیا
18 بهمن 92 14:56
به به مبارکاباشه خانم خشگله من. مامانی خسته نباشییییییییییییی
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات شم خاله زهرا جونی ممنونم
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
18 بهمن 92 15:10
لیلا جون به منم رمز میدی
مامان کوثری
18 بهمن 92 16:02
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
18 بهمن 92 16:10
عزیز دلم پیشاپیش تولدت مبارک
♥سپیده مامان دینا کپلی♥
18 بهمن 92 21:17
دیگه به وب ما نمیااااااای
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 3:29
خسته نباشید مامان و بابای مهربون
شهره
19 بهمن 92 11:35
عزیززززززززززززززززم یادش بخیر انگار دیروز بود خاله تماس گرت گفت الینا دنیا امده فداش شم رو کمک من میتونی حساب کنی دوستم هم اتلیه داره خواستی میاد عکساشو میگیره بوووووووووووووووووووووس عزیز خاله
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات شم خاله شهره جون حتما
مــــامــــان دایــــانــــا
21 بهمن 92 22:31
ما هم رمز می خواهیم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
چشــــــــــــــم عزیزم