نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

الینادرتدارک سفره هفت سین

1392/12/25 10:30
329 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم بهانه زندگی مامان وبابا اولین عیدی که اینقدر شما با تموم وجود حسش میکنی و دوست داری تو همه کارای پیشواز نوروز مشارکت داشته باشی امروز گفتی مامان از منو سفره هفت سین عکس بگیر با اینکه سفره هنوز کامل نشده بخاطر شما قبول کردم وشما کلی ذوق کردی فدات بشه مامانی امسال خوشه گندم برات سبز کردم که فکر کنم دیر شده وبرای سیز ده بدر خوب سبز بشه وبرای سفره باید یه فکر دیگه بکنمنیشخندنیشخند

الیناایل بیگی

فدات بشم عشقم که اینقدر ذوق عیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدداری انشالا سال خوبی همراه با سلامتی برای همه نی نی باشه همچنین برای تو نازنینم هوراهورا

الیناایل بیگی

 

الیناایل بیگی

 

الیناایل بیگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محیا(ارام جانم)
25 اسفند 92 12:01
به به ب دوست گلم با این همه سلیقه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون دوست خوبم فدات شم خجالت نده
مامان محیا(ارام جانم)
25 اسفند 92 12:01
الینای نازم خیلی دوست دارم بس ک نازی ودوست داشتنی
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ماهم شمارو خیـــــــــــــــــــــــلی دوست داریم خاله مهربون
مامان محیا(ارام جانم)
25 اسفند 92 12:01
گلم نگفتی چت شده بودا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محیا(ارام جانم)
26 اسفند 92 10:20
آخی بمیرم برات.حسابی خودتو خسته کردی آره؟ خیلی مراقب خودت باش گلم دکتر رفتی؟
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
خدانکنه عشقم بله رفتم نرمی غضروف دارم برام دعا کن مهربون
مامان محیا(ارام جانم)
26 اسفند 92 16:57
وای این ک میگی یعنی چی؟خیلی نگرانت شدم.توروخدامراقب خودت باش
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:42
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات شم خواهر جونی چهارشنبه سوری وعید شما هم مبارک منم سال توام با سلامتی وپرپولی برای شما وخانواده محترم ارزومندم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 4:43
سفره هفت سين ات عالي شده الينا جونم و كه ديگه نگو و نپرس
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 اسفند 92 9:07
افرین مامان باسلیقه خیلی قشنگه از همشون هم قشنگتر اون گل خوشگله خندانه که کنار سفره هفت سین می درخشه الینا جونم دوست دارم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون خجالتم نده دوست خوبم شما لطف دارین
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:10
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
عزیزم شما جای ویژه تو قلب ما داری هیچ چیز وهیچ کس نمیتونه جایگاه شمارو بگیره
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 15:10
عزیزم بهتری؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:11
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم انشالا شماهم سال خوبی داشته باشین سراسر شادی وسلامتی
آوايي ... ( لي لي)
5 فروردین 93 5:20
سلام خوبين عزيزم.... سال نوتون مبارك انشالله سال خوبي داشته باشين همراه با سلامتي و ارامش.... ببخش خيلي گرفتارم و دوباره از امروز عازم كار شركت.... انشالله امسال سال خوبي باشه...... دووووووووووسسسسسسسسسسسستون دارممممممممم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلام گلم سال نو شماهم مبارک انشالا شما هم سال خوب وسراسر شادی وپر پولی داشته باشین موفق باشی گلم منم خــــــــــــــــــیلی دوستون دارم
مامان محیا
5 فروردین 93 14:30
سلام عزیزم خوبی.کجایی هنوز نیومدی نی نی وبلاگ؟
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلام خواهر جونم امدم عزیزم