نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

چند روز غـــــــــــــــــــــــیبت ما

1392/12/19 20:45
359 بازدید
اشتراک گذاری

الیناایل بیگی

عزیزتراز جونم الینا خانمم مامانی چند روز نمیتونه بیاد برات مطلب بگذاره به خاطر یه سری مشکلات ببخش عـــــــــــــــــــــــــشقم دوست داشتم نزدیک ایام نوروز هر روز برات مطالب جدید بذارم اما...........................شرمندتم نازنینمگریهولی قول میدم تا شب عـــــــــــــید بیام با دست پر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 21:31
وای چی شده مامان نگران شدم ایشالاه هر مشگلی به زودی حل بشه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
عزیزم فدای مهربونیات چیز خاصی نبود یکم کسالت که الان بهترم گلم ممنون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
19 اسفند 92 22:52
عزيزمي خواهر انشالله كه خيره دوسسسسسسسستون دارم مفصل
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون دوست خوبم بله انشالا خیر بوده یه ذره کسالت داشتم دوست دارم گلمی
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:42
وای چه بد دوست گلم.من چ کار کنم بی شما
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
امدم عزیزم گریه نکن فدات شم
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:42
گل خاله خیلی مراقب خودت باش پیشاپیش عیدتونم مبارک باشه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
عیدشماهم مبارک باشه چشم خانم مهربون یکی یدونه
مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 22:59
وای من دلم خیلی براتون تنگ شده.حداقل میگفتی کجامیری
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
عزیزم منم دل تنگ شدم زود امدم یکم مریضم البته چیز خاصی نیست انشالا
مامان هانا
23 اسفند 92 1:06
الینا جون دلم برات تنگ شده بود خیلی وقت بود عکستو ندیده بودم دوسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات شم خاله جون شما لطف دارین هانا جونمو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 اسفند 92 7:54
ایشالاه که همیشه تنتون سالم باشه و سلامت باشید
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزدلم همچنین شما
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 11:28
سلام عزیزم.خیلی خوش اومدی.خدابد نده چی شده.خیلی نگرانت شدم ک گفتی کسالت داری
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات ممنونم نه عزیزم چیز خاصی نیست انشالا