نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

عــــــــــــــــــــــــــــزیزتر از جونم بعدخونه تکونی

1392/12/14 14:17
767 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل نازم بالاخره کارای خونه تکونی تموم شد منم کلی خسته شدم اما الان که تمیزی خونه رو میبینم کلی کیف میکنمniniweblog.com

 

الیناایل بیگی

niniweblog.com

مامانی خســـــــــــــــــــــــــــــته نباشی قشنگترین جملــــــــــــــــــــــــــــــــه ای که از الینا شنیدم واقعا تاثیر گذاشت

الیناایل بیگی

عزیزم خریدشمارو هم کردم الهی مامان پیش مرگت بشم که هرچی میپوشی بهت میاد

 

الیناایل بیگی

 

قربونت برم من وشما دیگه اماده ایم برای نوروز امیدوارم ساله خوبی پیش رو داشته باشی عـــــــــــــــــــــــــشق اول واخرم

الیناایل بیگی

الینا ایل بیگی

فدات بشم که انقدر نازی وکمک مامان میکنی

 

الیناایل بیگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محیا(ارام جانم)
14 اسفند 92 14:32
الهی فدات خوش تیپ خاله.دختر شیرین زبون.
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون خاله جــــــــــــــــونم
مامان محیا(ارام جانم)
15 اسفند 92 13:20
برو خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اسفند 92 17:28
عزیز دلم ببخید تو این چند وقته خیلی گرفتار بودم اما از این به بعد همیشه میام سر می زنم خسته نباید مامان و الینای عزیزم
مامان محیا(ارام جانم)
17 اسفند 92 0:08
دوباره اومدم بگم خوش تیپ دوست دارم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ما هم دوست داریم خاله جون مهربون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 اسفند 92 2:59
سلام خوبي عزيزم اوايي بهتره اما كامل بهبود پيدا نكرده و هنوز داروها ادامه داره خواهر.... خسته نباشي خواهر انشالله سال خوبي پيش رو داشته باشين همراه با عشق و ارامش و شادي
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
خواهرانشالابه زودی خبر سلامت کامل اوایی جونمو میدیممنون عزیزدلم همچین برای شما
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 اسفند 92 3:00
خريدهاي دختري مبارك باشه....انشالله به سلامتي استفاده كنه.... واي چه لذتي داره شنيدن خسته نباشيد از دهن فرشته هاي كوچولو
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون واقعا همینطوره گلم
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 0:17
عاشقتم الی جوووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ما بیشتــــــــــــــــــــــــــر خاله جون
مامان محیا(ارام جانم)
18 اسفند 92 12:29
چه خوش خیال است ... فاصله رامیگویم ! به خیالش ، تو را از من دور کرده ؛ نمیداند ، جای تو امن است ... اینجا میان قلبـــــــــــــــــم
شهره
20 اسفند 92 10:19
خسته نباشی عزیزم دکوراسیون جدید مبارک عشقم چه با نمک شده دلم بذاتون تنگ شششده تا قبل عید حتما یه شب بیایید خونمون
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون خاله شهره جون منم دلم یه ذره شده براتون چشـــــــــــــــــــم نازنین