نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

حال وهــــــــــــــــــــــــوای این روزای خونه ما

1392/11/30 8:51
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

beroepen.gif

سلام عزیزم فدات بشم دخمل قشنگم  مامان از امروز کارای خونه تکونی عید روشروع کرد اول از همه اتاق شمارو مرتب کردم وتمیز کلی وقتمو گرفتوقت تمام اما بالاخره تموم شد قالیچه اتاقتم شستم تا فردا خشک میشه عزیزم انشالا فردا اتاق خودمو شروع میکنم ولی خیـــــــــــــــــــــــلی خسته شدم اوهچون همه جا نامرتبه هرچقدرم کار میکنم انگارتمومی ندارهعصبانی

الیناایل بیگی

 

الیناایل بیگی

 

الیناایل  بیگی

عزیزم شما هم خوشحال این روزا فقط به فکر بازی وشیطونی تو وسایل مامان انگار از ریخت وپاش خونه تکونی خـــــــــــــــــــــــیلی راضی هستی مامان فدات بشه عشقم نفسم

الیناایل بیگی

 

 

الیناایل بیگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شهره
30 بهمن 92 8:30
خاله جون فذات شم دکور جدید اتاقت مبارک مامان لیلا خسته نباشی
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون خاله شهره جون سلامت باشی دوست دارم
شهره
30 بهمن 92 14:14
من بیشتر
❤دردونــــه تـــم❤
30 بهمن 92 18:13
سلام به شما دوست خوبم دوست داري قالب وبلاگ با عکس ني ني نازت داشته باشي ؟ دوست داري بالابر وبلاگ با عکس ني ني تون داشته باشي ؟ دوست داري لوگو و صفحه ورودي داشته باشي با عکس ني ني تون؟؟؟ سال نو هم که نزديکه کلي ليست توي نوبت دارين بايد براشون تقويم طراحي کنم اگه شما هم دوست داري براي سال نو تقويم با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولی نو با دردونه تم
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اسفند 92 0:41
خسته نباشی مامان چه دکور قشنگی معلومه مامان با سلیقه ای هستی عزیز دلم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون عزیزم خواهش میکنم به پای هنر وسلیقه شما نمیرسم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 19:06
مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام! تا باران عشق را تجربه نکنم! دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقی نمانده است!!!
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
چقدرقشنگ عزیزم دلم برات تنگ شده بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 19:07
واقعاًخسته نباشي ماماني با سليقه
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
سلامت باشین گلم نظرلطف شماست
مامان محیا
3 اسفند 92 13:22
به به مامان چ کرده همه جابرق میزنه.خسته نباشی گلم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
خواهش میکنم ابجی خجالتم نده عشقم انقدرهم تمیز نشده
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اسفند 92 13:22
سلام الینا جون من امروز می رم برنامه مداد رنگی ساعت 4 دوست داشتی برنامم و ببین دوستدارت یاسمن
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
وای مامانی یاسمن جونم الان دیدم عصر دکتر بودم دختر قشنگمو ندیدم خــــــــــــــــــــــــــیلی ناراحت شدم
مامان محیا
3 اسفند 92 13:22
عشق خاله ماشین سواری خیلی بهت میادا................
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
بله دخمله عشق ماشینه خواهرجونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 3:12
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
چقدر زیبا عزیز دلم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 8:18
بلا به دور مامان انشالاه که مشگل خاصی نباشه و حالتون خوب باتشه و سلامت باشید
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
نه عزیزم حالم خوبه فقط خستــــــــــــــــــــه کارای خونه تکونیم کلافه شدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 اسفند 92 8:35
اول اینکه افرین به مامانی فعال خسته نباشید ارمغان اسیا شمره هاش 32922828 37782828 38832828 32811212 عزیزم من فرشهام و دادم اینجا تمییز شده بودند ببخشید ادرسش و نمی دونم کجاست اما تلفنی می تونی بپرسی کاری بود در خدمتم
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
ممنون بابت راهنماییات خواهر گل ومهربونم
مامان محیا
6 اسفند 92 18:07
عزیزدل کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دل بی تو غمزده....................
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
فدات شم گلم همینجا زیرسایه شما