نبض زندگی عاشقانه مانبض زندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

فرشته پاک ما الینا جون

حال وحوای الینا در این روزها

1392/11/15 21:19
229 بازدید
اشتراک گذاری

الیناایل بیگیعشقم گل خوشبوی من این چندروز که برف میاد شما اصرار دارین بیرون بری برف بازی ما هم از ترس اینکه سرما نخوری نمیریم بیرون اماشما لجوجی میکنی من وبابا رو کلافه کردیکلافههمش میگی بابا دوست دارم بابا عاشقتم دخترتم تا بابایی تحریک بشه شمارو ببره بمیرم برات که شیرین زبونیاتم کمکت نمیکنه قهقههقهقههعزیز دلم کاش مارو درک کنی وبفهمی که بخاطرخودت اجازه نمیدیم بری بیرون متفکرمنم که به خاطر دوستم سپیده جونم اصلاحوصله کاری ندارم گریهالینای قشنگم امروز به من گفتی مامانی ببرم بیرون قول میدم کاشپن بپوشم منم مردم از خنده لحنت خیلی قشنگ بودخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 بهمن 92 21:42
فدای دختر شیرن زبون مامان یاسمن با توت فرنگی مشغوله هر دفعه هم به باباش سفارش یه سی دی از توت فرنگی میده
مامان الــــــــــــــــــــــــینا جونی
پاسخ
امان از این دخملای نازفداشون بشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 14:41
بازم خصوصي خواهر جون گل دخترم و ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 15:47
خوشحال شدم از اشنايي باهات گلم